Friday, October 21

Panas - Tok Imam BOIKOT Majlis Zambry a/l Kadiaq..
Pakat hangin habis juak-juak UMNO terutama EXCO betina tu.... dengan tindakan berani Tuk Imam gambar dibawah ni.....











Aku hanya ucaokan tahniah diatas sikap Tok Imam yang berani dan tak nak bersekongkol dengan puak-puak UMNO yang siang malam hidup dengan menderhakai Allah....








Baca boikot-lawatan.




Posted by Manjungmari at Thursday, October 20, 2011 5 comments
Labels: MBH Zambri, PAS. boikot
Hebat !! - Zambry a/l Kadiaq mencipta sejarah...
Pagi ni terlewat nak buka FB, asyik dok melilau merayap dari satu tempat ke satu tempat, bila dah selesai ziarah semua baru buka FB,, maka inilah satu gambar banner yang aku dapat......





Aku tak mau nak komen apa-apa dalam bab ni, sebab aku bukan Ustaz atau pun juga Ostad cap ayam,,,,


Cuma aku nak sampaikan pandangan dari hamba Allah yang lebih berilmu dari aku....


Abu Naaielah

عَنْ مُجَاهِدٍ قَالَ دَخَلْتُ أَنَا وَعُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ الْمَسْجِدَ فَإِذَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ جَالِسٌ إِلَى حُجْرَةِ عَائِشَةَ وَالنَّاسُ يُصَلُّونَ الضُّحَى فِي الْمَسْجِدِ فَسَأَلْنَاهُ عَنْ صَلَاتِهِمْ فَقَالَ بِدْعَةٌ (الصحيح لمسلم)
daripada Mujahid katanya: saya dan urwah bin azzubair masuk ke dlm msjd tiba2 ibnu umar sdg duduk dkt bilik aisyah r.a. ketikamana org ramai sdg sembahyang dhuha dlm masjid. maka kamipun bertanya beliau tentang sembahyang mereka. dia (ibnu umar) menjawab: sesungguhnya ia bid'ah

bid'ah krn bila nak sembahyang dhuha mesti gi masjid...
apatah lg kalu buat berimam



Komen : bagi aku puak-puak UMNO ni apa dia kira perkara-perkara bidaah ke tidak, hak yang haram secara terang-terangan pun Zambry tibai, setakat benda ni tak ada hal punya....


Link : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=305257249488528&set=at.109401202407468.17477.100000127675554.100000985824082&type=1&theater

No comments:

Post a Comment