Monday, January 17

, January 17, 2011
Bila Mustapa Mohamed kata dia sudah bersedia, nampaknya ada ADUN veteran PAS segera bertemu Mustapa Mohamed. Apa sudah berlaku?
ADUN Perupok hampir tiga dekad, Dato' Haji Omar dilihat semalam mengadakan temujanji dan bertemu Mustapa Mohamed di Hotel Sutera Inn Kota Bharu. Pertemuan yang berlangsung selepas Zohor dengan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan dan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri itu tidak disertai oleh wakil lain dari PAS.
Apakah ADUN Perupok itu membawa amanat dari Menteri Besar Kelantan? Atau beliau bertemu atas kapasiti beliau sendiri untuk menyelamatkan dirinya seandainya benar Kelantan akan tumbang kepada Barisan Nasional pada PRU ke 13?
Apapun yang dibincangkan oleh ahli politik veteran PAS dengan pimpinan UMNO Kelantan itu sudah tentu 'sesuatu' yang menarik.
Haji Omar adalah seorang ahli politik licik.
SUMBER : http://kickdefella.wordpress.com

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1658282256634&set=o.142832105756098

PAS BACHOK PERLUKAN PEMIMPIN YANG BUAT KERJA, JALAN TEPI SUNGAI  DI KANDIS,BACHOK YANG HUBUNGKAN KANDIS-BERIS LALANG SERUPO CELAKO..LUBANG SELUT YANG INDAH...JADI LALUAN ANAK SEKOLAH. NOBODY CARE!!!!

No comments:

Post a Comment