Monday, January 17

Penulis Blog MPP Yang Pro Umno Murtad & Kafir!
MPP memfitnah TG Nik Aziz
Tulisan yang ditulis oleh penulis blog pro-Umno MPP membawa penulis tersebut menjadi seorang kafir laknatullah secara terang. Dia menuduh Nik Aziz telah mengaku Mahadhir sebagai Tuhan yang ternyata adalah palsu belaka dengan hujah-hujahnya yang dangkal.

Tidak akan selamat seseorang yang menuduh orang lain kafir melainkan salah seorang daripadanya adalah kafir. Jika yang dituduh itu ternyata kafir maka selamatlah penuduh sebaliknya jika tidak maka yang menuduh itulah sebenarnya kafir. 

UMNO perlu buat sesuatu untuk menguruskan mereka yang telah menjadi kafir atau bukan Islam adakah mereka masih berada dalam kategori bangsa Melayu kerana definasi Melayu tidak dapat menerimanya. Adakah mereka masih lagi boleh menjadi ahli UMNO


Budah darjah 6 pun boleh faham apa maksud ucapan Tuan Guru pada malam perjumpaan bersama blogger semalam apa maksudnya apabila berkata Mahadhir menjadi penghalang negeri Kelantan untuk melaksanakan undang-undang hudud yang bermakna kepimpinan BN ketikan itu mahu menyeret isu itu ke Mahkamah dan ini mampu mencelarukan pemerintahan Pas di Kelantan sebagai mana mereka berjaya menumbangkan PR di Perak dan kini sedang berusaha membuat perkara yang sama di Selangor.

Perkara yang menyentuh akidah bukanlah sesuatu isu yang dengan mudah untuk diambil sebagai bahan lawak atau bahan jadi popular. Ia adalah isu Islam atau Kafir. Janganlah pula kita memutar belitkan fakta-fakta dan bermain-main label Tuhan sesuka hati.

Jika di Pakistan penulis itu dah lama kena pancung, kalau kerajaan tak pancung tentu perutnya sudah terburai dirobek umat Islam yang perihatin.

No comments:

Post a Comment