Thursday, January 20

January 20, 2011

Blogger dapat RM500, broadband, blackberry dan laptop: Sepesis usus busuk PAPAGOMO dicabar buktikan tuduhan jahat abad ini!

Para blogger dan facebooker Pakatan Rakyat yang hadir pada Majlis Makan Malam dan Dialog bersama Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, 15 Januari lalu di Hotel Grand Seasons, mencabar haramjadah spesis usus busuk Umno bernama PAPA GOMO membuktikan tuduhan hati busuknya konon mereka yang hadir pada malam itu diminta mengisi borang untuk diberi wang RM500 seorang.

Malah untuk mengiyakan lagi majlis itu majlis blogger dan facebooker, jenama bangsat spesis usus busuk Umno PAPAGOMO menuduh lagi "Dan macam biasalah ada yang datang malam tadi tampa segan silu meminta keperluan asas seperti Laptop dan Broadband. Tak kurang juga yang dengan nada semangat kata nak Blackberry bagi memudahkan diirnya membalun BN dari masa ke semasa."

"Malam tadi (rujuk 15 Januari) setiap yang hadir diminta untuk mengisi Borang dan di berikan imbuhan RM500 seorang," tuduh sepesis usus busuk Umno PAPAGOMO dalam blognya.

Semua permintaan itu, tuduh jahat PAPAGOMO lagi, dijanjikan Husam Musa untuk di selesaikan dalam masa terdekat. Ada yang meminta sebelum PRK Tenang dan ada yang mengesyorkan selepas PRK Tenang, keperluan yang diminta untuk agih-agihkan.

"Hebat sekarang Topeng Perak. Emmm apa pun dia Rakan Gomo dalam dunia Peperangan Cyber ini. Kalau jumpa tu boleh lah lepas ni minta dia belanja Minum Teh..he he he masa di Galas waktu bertembung dengannya tak sempat nak POW..huhuhu.. harap kat Tenang kita lepak minum, nak POW sikit Duit Hussam Musa tu," usik PAPAGOMO yang jelas tak ada dalam kotak kepalanya dosa pahala, surga neraka.

Semua blogger dan facebooker Pakatan Rakyat mencadangkan, PAPAGOMO dedahkan bukti tersebut ke dalam blognya, melalui Wikileaks atau mana-mana media yang boleh mendedahkan pembongkaran abad ini tentang apa yang didakwanya. Senaraikan penerimanya, barangan diterima, duit dan jumlahnya, serta jangan lupa dari mana dana itu dikorek juga jangan disembunyikan dari umum.

http://sanggahtoksago.blogspot.com/2011/01/blogger-dapat-rm500-broadband.html

No comments:

Post a Comment