Wednesday, January 5

Perisik Rakyat®: "Anggapan"

Wednesday, January 05, 2011
"Anggapan"
Bila aku baca Kenyataan Media Tuan Guru Dato Bentara Setia Menteri Besar Kelantan Merangkap al-Mursyidul Am PAS, aku terus publish tanpa edit mana-mana bahagian walaupun ada bahagian (seperti yang aku quot dekat bawah) agak mengelirukan aku... baca:
Sewaktu saya berada di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian, saya telah dikunjungi oleh Tun Abdullah Ahmad Badawi yang membawa titah KDYMM Yang Dipertuan Agong, Tuanku Sultan Mizan meminta saya mengadap baginda bersama-sama beberapa orang pemimpin termasuk Dato’ Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang ke majlis santapan malam di Istana Terengganu, yakni istana baginda di Kuala Lumpur. Atas dasar menghormati dan menjunjung titah Tuanku saya telah menghadiri majlis tersebut.
Maka pada anggapan saya (rujuk pada bahagian yang diboldkan):

Tun Abdullah Ahmad Badawi adalah Setiausaha Kepada KDYMM Yang Dipertuan Agong.

No comments:

Post a Comment