Wednesday, January 5

ULAMA PEWARIS NABI: KEJAHATAN DI PERAK TERPAHAT, KETUA PERHUBUNGAN SELANGOR YANG TERAMAT JAHAT!

ULAMA PEWARIS NABI: KEJAHATAN DI PERAK TERPAHAT, KETUA PERHUBUNGAN SELANGOR YANG TERAMAT JAHAT!Selama ini tiada Ketua Perhubungan UMNO Selangor sezalim dan sejahat Ketua Perhubungan UMNO Selangor sekarang. Sejahat-jahat Khir Toyo tak terfikir beliau nak merampas Selangor dengan cara terkutuk ala rampasan UMNO terhadap negeri Perak. Habis jahat Khir Toyo hanya melantak tanah dan wang rakyat, takder terlibat dalam skandal seks , khalwat dengan artis atau ambil komisyen pembelian peralatan tentera atau terlibat dengan pembunuhan (wau kembang jubur Khir Toyo)
Rentetan UMNO/PEKEMBAR Selangor ketandusan calon sebagai Ketua Perhubungan UMNO Selangor maka DS Najib sebagai Pengerusi UMNO Malaysia terus menyambung lantikan dirinya sebagai Ketua Perhubungan UMNO Selangor kali ke 2. Mungkin beliau merasakan dirinya hebat almaklumlah berjaya merampas Perak dengan jalan yang jijik sedangkan Perak telah diberi mandat oleh rakyat pada Pilihan Raya Umum 2008 kepada Kerajaan Pakatan Rakyat.
Kini Ketua perhubungan UMNO Selangor ini yang juga merangkap Pengerusi UMNO Malaysia dan merangkak Perdana Menteri dan merangkak sebagai suami Rosmah Mansur serta yang tamak kuasa dan terdesak nak mempertahankan kuasanya ini cuba dengan cara 'hook by crook' merampas semula negeri-negeri dalam genggaman Pakatan Rakyat sebelum PRU13.
Semoga Allah menetapkan hati-hati rakyat/pengundi terhadap Pakatan Rakyat dan mudahan Allah gagalkan niat jahat sesiapa yang cuba merampas kerajaan Pakatan Rakyat dengan cara kotor.

No comments:

Post a Comment