Tuesday, March 22

Najib Razak Kantoi Video Lucah Porno 1mesia beb.. kahkahkah

 

salam pembebasan beb dari kite di jajah pemikiran oleh kerajaan 1mesia umno apco yg bertuhankan yahudi israel.. terbaru DSAI di tuduh plop melakukan zina dgn seorang pelacur di ibunegara pade 21 februari 2011, kerane kes sodomi 2 nampaknye sudey hampir pade penamatnye dgn pelbagai keraguan yg melampau di dalamnye, dan sikalang dgn fitnah baru pule, yg sangat menghairankan kenape umno apco terlalu takut dgn dsai ? sehingge memalukan beliau seisi keluarge demi kuase yg amerika dan britis bagi pade umngok slame nie ? terdesak sungguh golongan2 kapitalis sekular laknaktullah yg hanye islam pade namenye utk menjadi org2 yg benar2 keji dan munafik semunafik munafiknye..

antare yg di fitnah adelah seks jew semate2 beb.. umno apco begitu TERDESAK sehingge sanggup melakukan perkare2 yg jelas DI HARAMKAN OLEH ALLAH S.W.T YG MAHA MENGETAHUI, demi wang ringgit dan demi kerane terlalu takut segale rahsie umno apco yg menjadi perompak wang rakyat selame 60 tahun terbongkar, make mereka sanggup dan saling bantu membantu mengerjekan perbuatan yg keji dan di laknat!, kahkah, ini lew di perilaku umno apco sebenarnye yg wajib di ketahui oleh semua masyarakat dan olang mude di mesia beb, sedang dsai di tarikh itu sedang bersantai bersame bini, dan anak2nye di rumah sambil membalas laman sosial twiter dan blog, pade mase yg same juge di edarkan video fitnah zina yg sangat2 tidak takut pade penabur fitnah utk menerime balasan azab seksa yg tidak terperi sakitnye.. umno apco merancang dan terus merancang utk terus berkuase dan sanggup utk mampos demi mempertahankan kuase yg hampir di talkin itu,

dgn skandal fitnah zina terbaru ini make bley lew di alihkan mengenai PRN SERAWAK yg sedang sangat panas ketike ini yg mane di ketahui bahawe BEE END adelah PEROMPAK HASIL KEKAYAAN SERAWAK SELAMA 30 TAHUN dgn mengkayekan kroni anak dan bini, tipu terus menipu kite tipu melayu.. kahkah.. jike benar umno apco gentleman, dan jujur dalam perjuangan menegakan islam, tidak mungkin mereke berani menfitnah sehingge sedemikian.. jelaskan mereka umno apco itu adelah golongan2 yg ingkar atau kafir sebenornye beb..


tiade perjuangan dalam umno apco melainkan mengakayekan kroni dan melahap sumber kekayaan negare masuk kedalam poket mereke secare HARAM dan di HARAMKAN di sisi ISLAM yg telah di TETAPKAN.. tapi derang nie langgar jew.. kes fitnah sudey sebati dgn mereke, menjadi makanan harian utk umno apco dan binatang ternak di dalamnye..

@B.. beb INGAT UMNO INGAT FITNAH, INGAT UMNO INGAT ROGOL AMAH, INGAT UMNO INGAT OLANG MUDE WAJIB BERUBAH, INGAT UMNO INGAT PEMIKIRAN KITE TIDAK MAMPU UTK MEREKE JAJAH!.. kahkahkah

No comments:

Post a Comment