Tuesday, March 22

YB PALING BANGANG,,,,,,,,,,,

 

 

Dalam entry ini gua dah jemput lu orang semua untuk bersidai di dataran merdeka nonton pilem blue free of charge... hehehehe... ianya tak salah beb... hanya untuk seronok2 jer, melainkan kalau ada individu2 yang mengambil kesempatan bawa uncang/bekas nak kutip duit... itu dah kira mengaut keuntungan... dan itu salah beb... gua tak bertanggungjawap dalam hal tu... lu orang jawap laaaa.. dengan Pak Guard Parlimen... ngeeee....

Lepas nonton pilem blue tu nanti... jom kita jalan2 kat bukit bintang, berhampiran Mandarin hotel... muakakaaaaa.... kat situ ada member gua yang memang taik betina beb... dia ada satu tape video baik punya, pelakonnya Zulkipli Nordin dengan pelacur uzbekhkistan... cun gila siottt... bukan setakat 4 atau 5 aksi jer.. pak janggut tu belasah... siap lambung tinggi2 lepas tu target beb.... hahahahaaaa....

Lu orang mesti tak cayakan..??? dengan cerita gua nih.... hahaha...

Tapi kalau lu orang tanya gua dah tengok ke... video tu... betul ke... Zulkipli Nordin yang beraksi..., jawapannya... gua pun belum tengok lagi beb... tapi gua yakin itu Zulkipli Nordin beb.... tahap keyakinan gua 110% peratus tuuuuu.... kah...kah....kah....
So... amacam Zul Kulim...???? Lu dah tengok belum video tu.. yang membuatkan lu yakin pelakon tu pemimpin pembangkang..??? Ikut sedap mulut lu... jer nak tuduh2 orang...., pasal tu gua katakan BABI lebih mulia daripada lu.... sebab mulut luuu... terlebih cibai....

Dah laaa... rakyat Kulim BB lu kencing ikut suka mak bapak lu... sekarang nih lu nak kencing 1Malaysia pulak... lu memang seorang YB yang paling bangang di kalangan semua YB2 yang ada...., lebih baik lu buang jelah kopiah tu.... buat malu kaum jer....

weiiiii.... hutang RM15 ribu bila mau bayar daaaa..... kah...kah...kah

No comments:

Post a Comment