Sunday, December 19

Tranungkite Online v11 - YB UMNO "Ada Tahi Lembu" "Otak Lembu" Dan Lembu Gila"

Tranungkite Online v11 - YB UMNO "Ada Tahi Lembu" "Otak Lembu" Dan Lembu Gila"
Oleh: mohdnoorawang

"
Yb. UMNO. Datuk Seri Nazri Aziz, melebelkan Ahli Parlimen Pakatan Rakyat sebagai "Bodoh dan "Gila ...dan ada "Tahi Lembu di Kepala mereka...... (ahli Parlimen Pakatan Rakyat) .

Itu pandangan Nazri apbila Ahli Parlimen Pakatan Rakyat mencabar keputusan Speaker Dewan Rakyat, Tan Seri Pandikar Amin Mulia ke mahkamah.Tindakkan Speaker Dewan mengantung 4 orang ahli parlimen Pakatan Rakyat selama 6 bulan.
Nazri berkata mahkamah tidak boleh mencampuri urusan atau prosiding Dewan Rakyat. Itulah dayafikir puak YB UMNO terlupa dan selalu buat terlupa dan buat-buat lupa.

Dimana berlaku di Perak, keputusan speaker DUN Perak V. Sivakumar dicabar di mahkamah dengan campur tangan UMNO dan mahkamah memihak kepada UMNO?

Dengan ini kami kembalikan kata-kata Nazri kepada Semua Ahli Parlimen BN Khasnya Puak UMNO bagaikan, "ORANG GILA DAN BODOH, BAGAIKAN OTAK LEMBU DAN BERPENYAKIT LEMBU GILA"

Ingat apa yang berlaku di negeri Perak . Keputusan Mahkamah Persekutuan bahawa boleh mebuat keputusan dan mengenepikan keptusan Speaker DUN Perak V. Sivakumar.

"

No comments:

Post a Comment