Friday, January 7

Presiden Prowaris bongkak-bercakap tak kena tempat

Presiden Prowaris bongkak-bercakap tak kena tempat
Posted on Friday, January 07 @ 03:00:00 PST
Dilulus untuk paparan oleh Juragan

Oleh: mahmod

"Pesanan buat ketuanan melayu : Hayati dan amalkan Rukun Islam dan Rukun Iman, insya’allah selamat awak di dunia dan akhirat. Bila bangun tidur ingat rukun iman, Bila bercakap ingat rukun iman. Bila berpakaian ingat rukun iman, bila makan/minum ingat rukun iman.

Bila bekerja ingat rukun iman, bila nak buat maksiat ingat neraka jahanam, bila nak makan rasuah ingat neraka jahim. Ingat rukun Islam/Rukun Iman jika ketuanan melayu nak selamat.

Menurut kajian, orang yang bijaksana/terpelajar/arif dan ikhlas amat membenci umno.umno ibarat najis dadah yang perlu dijauhi dan bersifat parasit. Penjuangannya lebih mementingkan tembolok dan tidak sedar bahawa tuhan melihat dan mencatit segala sejarah hitam yang dicipta mereka.

Sejarah membutikan najis-najis yang di tinggalkan umno amat banyak dan yang paling ketara umno telah berjaya melahirkan manusia yang lupa daratan, lupa usul kejadian, lupa peranan, lupa diri, suka kepada porakperanda, suka kepada maksiat, suka kepada judi, suka kepada sek bebas, suka kepada hiburan, suka kepada sifat jahiliah."

No comments:

Post a Comment