Friday, January 7

- Rais Yatim Tidak Rogol Amah, Hanya Cinta dan Nafsu Terlarang

Rais Yatim Tidak Rogol Amah, Hanya Cinta dan Nafsu Terlarang
Posted on Friday, January 07 @ 02:00:00 PST
Dilulus untuk paparan oleh Juragan

Oleh: mohdnoorawang

"Datuk Seri Utama Rais Yatim menafikan tidak rogol amah Indonesia, TAMAT.

Dalam laporan "Invisigasi yang tercatat dalam Mingrant Care" semasa melayari nafsu cinta terlarang terserempak oleh isteri Rais yang cantik.

Dalam laporan invisigasi tersebut isternya sendiri menghantar amahnya pulang ke negara asal. Dan diumpang dengan wang yang cukup lumayang bagi menutup kes cinta dan nafsu yang terlarang oleh Rais Yatim.

Bersetuju dengan ahli parlimen pakatan rakyat supaya kes tersebut disiasat bagi membersihkan imej negara dan UMNO/BN dari episod duka yang dikatakan menteri rogol amah Indonesia.

Apabila terkena pada pemimpin UMNO media pro kerajaan menjadi bisu dan pekak. Saolah-olah pemimpin UMNO semua baik dan bagus.

Di syorkan kepada PM Datuk Najib Razak mengadakan badan siasatan khas menyiasat kes Rais Yatim. Dan Rais Yatim jangan sekadar membuat kenyataan akhbar menafikan tidak rogol dan jangan membuat kenyataan bodoh menuduh parti pembangkang menjaja dan mengadakan isu Rais rogol amah.

RTM, TV3 seluruh tv milik media prima dan media cetak pembodek tegar kerajaan BN/UMNO memaparkan isu liwat DS Anwar Ibrahim (2) yang cukup jelas satu konsipirasi pakatan jahat oleh pemimpin UMNO dan kerajaan BN.

Malah menteri Rais Yatim, RTM serta media tv milik media prima menjadi propaganda berita "jahat" negeri pakatan rakyat. Yang lebih malang lagi berita kearah perkauman bangsa.

Kita berharap kepada rakyat Malaysia sedar kerakusan UMNO/BN yang banyak menipu rakyat dan zalim. PRU13 titik mula perubahan dan seterusnya kita tukar kerajaan BN/UMNO.

PAS GANTI UMNO (PGU) PAKATAN RAKYAT (PR) GANTI BARISAN NASIONAL (BN). PERLU DIWAR-WARKAN OLEH PEMIMPIN DAN PENYOKONG. HANCUR UMNO, HANCUR BN, HANCUR UMNO, HANCUR BN."

No comments:

Post a Comment