Thursday, March 24

Video Bunuh Diri Terjun KBMall | Gambar Perempuan Awek Melayu Cubaan Terjun di KBMall | Suicide Attempt Youtube

MORAL::REMAJA TAK ADA AKHLAK

Share

Terkejut, tergamam, terpana kami sekeluarga. Menakutkan! Baru jer tengok Video Seorang Budak Perempuan Bunuh Diri dengan terjun dari KB MALL. Mujur tergerak hati nak jenguk Facebook tadi. Tak pasti apa motif budak perempuan ni cuba bunuh diri dengan terjun dari bahagian atas KB Mall. Mungkin sebab gagal ataupun kecewa dengan keputusan SPM yang diumumkan semalam, ataupun mempunyai masalah dalaman atau masalah dengan boyfriend atau masalah keluarga? Wallahualam.
Tak pasti bila tarikh dan masa sebenar kejadian ni berlaku. Tapi around petang2 dalam jam 4 – 5 petang tadi 24 Mac 2011 dan direkodkan dan dkongsi sendiri oleh perakam video tersebut yang berada di tempat kejadian KB Mall masa tu.
Video baru cuba-cuba nak terjun:
Mujur ada pasukan BOMBA yang pantas datang untuk cuba menyelamatkan cubaan bunuh diri budak ni. Berjayakah diselamatkan?
Nasib baik umur masih panjang dan dikhabarkan budak perempuan ni hanya cedera ringan..dia selamat sebab pihak Bomba dan Penyelamat dah bersiap sedia dengan tilam di bawah. Alahai dik…tak tahu ke hukum bunuh diri tu haram? Tak cium bau syurga laa jawabnya. Banyak lagi cara lain untuk menyelesaikan masalah! Kalau nak tengok gambar budak perempuan yang cuba bunuh diri ni, pergi blog JOE
Glemer lagi KB Mall! Hari tu kes kereta terjun dalam kawasan KBMALL tu..Mengerikan gila…yang ni pun…Nauzubillah min zalik! Motif cubaan bunuh diri ni masih lagi tidak diketahui..mungkinkah seperti apa yang berlaku pada Alviss Kong yang bunuh diri kerana cinta tak berbalas

No comments:

Post a Comment