Saturday, January 8

PRK DUN Tenang - Kuda BN, Guru Diberi Amaran..JAIJ Turut Kempen (5)

PRK DUN Tenang - Kuda BN, Guru Diberi Amaran..JAIJ Turut Kempen (5)PRK DUN Tenang - Kuda BN, Guru Diberi Amaran..JAIJ Turut Kempenoleh Sutera Biru pada pada 07hb Januari 2011 pukul 10.09 ptg
Perlu Undi BN




Timbalan Menteri Pelajaran, Dato’ Dr Wee Ka Siong bersama Pengarah Pelajaran negeri Johor, Markom Giran mengingatkan semua guru-guru perlu mengundi BN dan mempercepatkan mesyuarat PIBG Januari ini. Ka Siong bersama Markom telah berkempen awal supaya guru-guru menyokong calon BN dalam PRK Dun Tenang. Mereka juga telah mengarahkan supaya mesyuarat PIBG ditambah dengan program sampingan dipercepatkan Januari ini yang setiap tahun diadakan pada bulan Mac.





Jabatan Agama Islam Johor



Jabatan Agama Islam Johor (JAIJ) juga telah turun ke Dun Tenang bersama Penasihat Agama Johor, Dato’ Noh Gadut. Jabatan Hal Ehwal Orang Asli juga dimaklumkan telah turun berkempen walaupun hanya ada 100 orang.Tindakan ini membuktikan bahawa Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) rela menjadi `kuda tunggangan’ BN kerana membenarkan BN berkempen sebelum hari penamaan calon.



-Pendedahan ini dibuat oleh Ketua Penerangan PAS Johor merangkap Timbalan Pengarah 1 Jentera Operasi PRK DUN Tenang, Mazlan Aliman.



SukaTidak suka · Komen · Kongsi

No comments:

Post a Comment